FOSSUM Fotball Juniorer - Sporty innsats for maling av tak i dag! Tusen takk!

Dugnadsarbeid/ til inntekt for skole i Sierra Leone, via Eikeli vdg.
Bistandsprosjekt - "Foreningen Sierra Leone"

2016-10-26
fossumleder

Tuuusen takk til FOSSUM Fotball Juniorlag v/ Magnus Christensen, Edvard Hyvang, Kasper Rolfsen, Morten Christensen og Iver Nagelhus.

Etter en glad sesongavslutning i klubbhuset mandag, kom vi i prat da de var så fornøyd med hva vi har fått til i klubbhuset her.
Jeg nevnte at vi manglet all historie på veggene, som ikke kan komme opp før taket er malt! Kun ett strøk mangler. Grunning er gjort.

Nevnte også at Fotball Senior 2 - nytt herrelag på Fossum i år - sporty har sagt de også kan stille, men til tross for at de "egentlig" var satt på ballen, så har vi ikke klart å få det til å klaffe da klubbhuset er utlånt hver kveld og nesten hver eneste helg. Så dagtid/ukedag var eneste løsningen vi stod ovenfor.

Da sa en av gutta - vi kan komme onsdag! Da har vi dugnadsdag på Eikeli vdg - og må jobbe uansett! Og vipps - så stod de her i dag kl 10.00!
Alle møbler ble fjernet, sofa demontert, gulvet dekket til med papp og alt etter kunstens regler. Og litt befaring underveis av meg  i ADM, eller "heing:-)" som alle fotballspillere liker, så ble de ferdige på et blunk. kl 14.00 kunne de stemple ut med kr 400 hver seg med til skolens bistandsprosjekt.

Dette var en artig dag for oss også. Og nå kan jeg endelig begynne arbeidet med å få opp alle bilder vi nøysommelig har lagret de siste 10 måneder pga oppussing i klubbhuset.

Takk til gutta her i dag, og takk til alle andre også som har bidratt på div. dugnader gjennom året i denne oppussingsrunden! Nå kan vi snart bare nyte ...

Tone:-)
Daglig leder