Anne Cecilie 2015-02-08 15:01:40

Treningsavgift 2022

Ordinær treningsavgift for 2022:

Beskrivelse av hvordan man melder seg inn i en gruppe i Fossum fotball

Benytt Chrome eller Firefox

Gå inn på hjemmesiden til Fossum: Fossumif.no

Logg inn som medlem på venstre side. Hvis spilleren ikke er medlem av Fossum IF, må man først meldes inn. Dette gjøres via egen fane «bli medlem» på fossumif.no. Ved spørsmål til innmelding, kontakt administrasjonen: medlemshjelp@fossumif.no

Når man har logget inn som medlem, velger man «mine medlemskap»

Velg deretter «innmelding i gruppe»

Hvis man har familiemedlemskap, må man velge riktig familiemedlem under «velg familiemedlem for innmelding»

Under «sportsavdeling» velges «Fossum IF – fotball»

Til høyre vises alle gruppene. Velg rett gruppe (f.eks J2013 eller G2013) – og trykk på «meld på». Da får man beskjed om at gruppen er «lagt til»

Gå deretter opp på høyre side og velg «Betalinger». Da får man frem hvilken pris som skal betales for den gruppen man akkurat har lagt til (f.eks J2013 eller G2013). Velg Betal, og så kan betaling utføres.

Dersom tekniske problemer oppstår slik at betaling ikke kan gjennomføres eller dersom dere har glemt brukernavn / passord, ta umiddelbart kontakt med administrasjonen (medlemshjelp@fossumif.no).

Familier med svak økonomi kan søke administrasjonen om betalingsutsettelse eller fritak for avgift. Dette gjøres ved å ta direkte kontakt med administrasjonen (tone@fossumif.no). Det er ikke nødvendig å informere trener eller årgangskoordinator om dette.

Dersom dere har andre spørsmål kan disse rettes til årgangskoordinator.