Vi er i mål så langt vi klarer nå før sommeren....

Her er noen smakebiter ... Kom gjerne innom på turen og se hvor fint det har blitt!

2016-06-09
fossumleder

Hei kjære medlemmer!

Da er vi i mål så langt vi nå klarer nå før sommeren og varmen frister mer enn innendørsmaling.
Vi har kommet et godt stykke på vei, bort i mot ferdig, men har to strøk i taket i cafeen igjen. Det er kun grunnet. Men mangler 2 lag med hvitmaling. Derfor er det ikke noe veggpryd der inne foreløpig, men det kommer! Mye historie skal tilbake på veggene og skape klubbens atmosfære også i årene som kommer.

Vedr. arbeid fremover;
Det er noen medlemmer som har meldt seg for å gjøre noen dugnadstimer "innimellom" - og har du også lyst til å bidra, ta kontakt!
Du står selv fritt til å komme forbi og male et vindu, eller gjøre mindre arbeider når det passer for deg.

Ellers tenkte vi å vente til høsten før vi tar evt. neste større økt innendørs / takmaling.

Utendørs er det mulig det blir en dugnad i august, og det kommer vi tilbake til.

Igjen tusen takk alle sammen! Og spre det glade budskap - vi ønsker mye utleie av lokalet fremover ( selv om vi allerede har mange helger booket!). Mulig vi går bittelitt opp i pris, men det synes vi det er verdt. Ta kontakt!

Tusen takk for innsatsen alle sammen!

Tone:-)

Tone Malm Meinich Hvam