Samarbeidsavtale med Bull Ski & Kajakk

Bull Ski & Kajakk (BSK) er en av Langrenn/ Skiskytings hoved samarbeidspartnere. Avtalen består av en samarbeidsavtale med gode sponsorbidrag samt rabatt for Fossum-medlemmer. Du kan enten handle i butikk eller på nett. Skal du oppnå Fossum rabatt må du gå inn via Fossum klubbsider:

BSK FOSSUM

Bull er en av forhandlerne med den aller beste kompetansen på valg av riktig ski, noe som er viktig for å få god skiglede. Bull er også svært anerkjent på slip av ski, og sliper ski for team og landslag.

Utøvere fra f.o.m HL-alder som har betalt treningsavgift innen fristen kan velge å levere sin skipark for gjennomgang og oppmåling i én av BSK sine tre butikker: Sandvika (Frank Jernberg), Røa (Morgan Doknæs) og Majorstua (Jo Alexander Lænn).

Spesielt om Fossum klubbekledning

Fossum Langrenn/Skiskyting har inngått en egen avtale med Klubbtøy fra Dæhlie som bestilles gjennom BSK nettbutikk i bestillingsvinduer (forventet levering er med forbehold om normal produksjonsprosess).

Det vil også være et lite bufferlager i BSK sin butikk i Sandvika på enkelte produkter (med unntak av produkter med "forhåndsordre"). Hvis BSK har størrelsen inne vil det også være muligheter for å bytte produkter i butikk.

Ved bestilling av klubbtøy, velg "hent i butikk". Du vil bli kontaktet når klubbtøyet er klart til henting.

Bestillingsvinduer 2021/2022:

1. bestillingsfrist: 15. September 23:59 (levering midten av November)
2. bestillingsfrist: 29. September 23:59 (levering November/Desember)
3. bestillingsfrist: 20. Oktober 23:59 (levering midten av Januar)

Eventuell prøving av størrelser kan gjøres i butikken i Sandvika der Fossum tøyet henger til vanlig eller hos andre klubber som også benytter seg av Dæhlie.

Bull Ski & Kajakk har butikker i Sandvika, Røa, Majorstua.

Åpningstider:

Hverdager: 10:00 - 18:00
Torsdag: 10:00 - 19:00
Lørdag: 10:00 - 16:00

Vi oppfordrer alle medlemmer til å støtte vår gode samarbeidspartner. Ved å handle hos BSK støtter du også Fossum Langrenn/ Skiskyting. NB! husk å si du kommer fra Fossum.

Ansvarlig for avtalen:

Mette Arntzen Bjerke, Thomas Wergeland, Markedsgruppen Langrenn/ Skiskyting og kontaktpersoner for avtalen med Bull og Dæhlie

Norges Skiforbund