KLESSALG PÅ KLUBBHUSET TIRSDAG 2. MAI SAMT NY BESTILLINGSRUNDE I NETTBUTIKKEN

O-sesongen er i gang og for de som ikke har det de trenger av Fossum-tøy så blir det klessalg på Klubbhuset tirsdag 2. mai kl. 1900-2030. Finner du ikke det du trenger her så har du mulighet i nettbutikken, men da er det levering i midten av juni.

2017-04-27
leifstormer

Klubbtøy skaper samhold og klubbfølelse!  Derfor håper vi å se flest mulig i Fossum-tøy på o-løp og trening.

Salg på klubbhuset tirsdag 2. mai kl. 1900-2030

Her selges Fossum o-tøy, overtrekkstøy og alt annet vi har igjen på lager.  Alle nye håpefulle rekrutter har sjansen til å bli dresset opp i Fossum-tøy fra topp til tå. Vi selger først og fremst overtrekksjakker og komplett o-tøy i barnestørrelser. I tillegg har vi en god del annet.

Bestilling i nettbutikken

Finner du ikke det du trenger på klessalget 2. mai så har du sjansen i nettbutikken i perioden 1.-7. mai.  Levering blir da i midten av juni (uke 24).

Gjennom vår avtale med Trimtex så får vi nå både kjøpt klubbtøy i nettbutikken og vi får i tillegg 25 % rabatt på alle øvrige nettbutikk-varer.

I nettbutikken finner du alt i Fossum-kolleksjonen.  Denne gang har vi også med våre populære Flex-gensere og Pique-trøyer.  Nytt av året er Pique-trøyer i rosa melonfarget damemodell.

Her er litt informasjon om fremgangsmåte for å handle i nettbutikken:

1. Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken:  trimtex.no/customer/FossumOrientering
  2. Før du kan starte å bestille må du registrere deg.  Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss.
  3. Når du har logget på så finner du et felt som heter Teamkode. Her skriver du inn fossum2017. Du har nå tilgang til alt Fossum-tøy med priser i nettbutikken. I tillegg har du gjennom Fossum-avtalen 25% rabatt på alle øvrige varer i nettbutikken.  De som har logget på og handlet klubbtøy i nettbutikken tidligere trenger muligens ikke å taste inn Teamkode denne gang.
  4. Du skal motta en ordrebekreftelse fra Trimtex når din ordre har gått gjennom.

Trimtex anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på «Min Trimtex» for å komme tilbake igjen.

Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.