FELLES BUSS TIL NM-stafett på Konnerud med FOSSUM - Bli med å heie frem FOSSUM sine 10 lag!

Søndag 2. februar arrangeres NM-stafett i langrenn på Konnerud. FOSSUM langrenn og skiskyting vil i år ha hele 10 lag, hvor både førstelaget på herre og damesiden vil kunne slå godt fra seg

2020-01-17
torheng

NM-stafett med FOSSUM - FELLES BUSS SETTES OPP!
Alle inviteres - Bli med å heie frem FOSSUM sine lag!

Søndag 2. februar arrangeres NM-stafett i langrenn på Konnerud.

Vi stiller med 4 kvinnelag og 6 herrelag! Hvor blant annet følgende herrer stiller på vårt første lag;

Simen Østensen, Thomas Bucher-Johannessen, Thomas Helland Larsen

FOSSUM har aldri stilt med så mange lag. Og trolig er vi den klubben som stiller med flest! Vi gleder oss veldig!

Klubben arrangerer i den anledning en felles supportertur til Konnerud. Det vil gå buss fra FOSSUM klubbhus kl. 10:00 ( oppmøte og registrering kl 9.45)
Med oss er en reiseleder som tar ansvar for å skape god FOSSUM stemning på bussturen.
Herrestafetten starter kl. 12:00 og damestafetten starter kl. 14:30, og under stafettene skal vi heie frem Fossumlagene.

Ta på dere FOSSUM klær og spar stemmen slik at vi kan lage FOSSUM trøkk i løypa. Dersom noen av lagene våre gjør det bra blir vi igjen for å se på premieutdelingen.
Retur tilbake til FOSSUM blir ca kl. 16:00.

Etter ankomst på FOSSUM så inviteres alle til kakefest på FOSSUM klubbhus (uansett resultat) ca kl. 17:00.

Turen koster 100,- per person. Påmelding skjer via denne linken, og her kommer også mer oppdatert informasjon om oppmøtetider osv. Barn under 12 år kan være med, men må ha følge av en voksen.

PS prisen inkluderer ikke inngangsbillett på Konnerud så ta med penger til dette.

Bli med å heie frem Fossum sine lag og markere felleskapet vi har i langrenn og skiskyting i klubben!

Silje Dahl Benum
Hovedtrener langrenn