CORONA SMITTEVERN REGLER fra 20.8.2020

Ihht.føringer fra Bærum Kommune og FHI.

ALL TRENING I FOSSUM IF SKAL SKJE UTENDØRS I DISSE DAGER

Trimrommet/styrkerommet er stengt!

2020-08-20
JosefineMalm

Klubbhuset / festsalen er stengt for innendørs trening.

Alle garderober og toaletter er stengt.

Kun 1 pr. lag/årgang som kan gå inn og hente baller/utstyr/våpen etc.i forbindelse med treninger i våre lagerrom. Og kun 1 om gangen om ulike lag trener samtidig.

Klubbhuset er også stengt for matservering.

Kvelsmat eller andre sosiale lag skal skje utendørs

.

Kun mindre møtes kan avholdes i klubbhuset, etter booking på klubbhusleie@fossumif.no.

Alle som er innom klubbhuset i disse dager må notere sitt navn og mobil på liste. Gjelder kun på opphold utover 15. min.

Klubbhuset leies kun ut til mindre private selskap, som konfirmasjon o.l. Strenge Coronaregler ved utleie. Mer info kan fås av daglig leder.

Trening og føringer;

-Alle grupper/lag/årganger tar nå sine forhåndsregler for å ivareta alle våre små og store utøvere hva gjelder smittevern. Ta kontakt med årgangsansvarlige for mer info eller gruppens facebook side.

-Smitteansvarlig i klubben er daglig leder Tone M. Meinich Hvam. Evt. smitte fra noen av våre utøvere skal umiddelbart varsles daglig leder mob; 412 46 312.

Bekymringer rundt håndtering av smittevern i FOSSUM IF, skal umiddelbart sendes daglig leder for evt. oppklaring eller nye tiltak!

-VI TAR SMITTEVERN PÅ ALVOR!

-VASK HENDENE

-KOM FRISKE PÅ TRENING

-HOLD 1 METER - OGSÅ NÅR DERE STÅR STILLE

-Alle med mindre forkjølelsessymptomer, lett hoste, nysing eller antydning til kvalme bes ta egentrening! Eller hviledag!

Mars
18192021222324