Kom, bli med på allidrett i Fossum 2021 / 2022

En ny sesong for allidrett og skileik står på trappene og vi setter i gang allerede 19 oktober (uke 42) for årskullene 2014 - 2016. Alle barn har glede av aktivitet og vi streber etter å eksponere de for alle de aktivitetene som området vårt har å by på.

Påmeldingen åpner nå og er åpen frem til fredag 24 september så hiv deg rundt og meld ungene på nå!

Vi håper dere holder påmeldingsfristen da vi trenger litt tid til å plassere alle i grupper og koordinere trenere og koordinatorene.

2021-08-18
Erik Norgren

Under finner dere lenker til påmeldingsskjemaene for de ulike allidrettsaktivitetene. Finn den lenken som passer ditt årskull. Når påmeldingsfristen har gått ut fordeler vi grupper på de forskjellige treningslokasjonene (Eiksmarka, Østerås og Eikeli) etter beste evne. Er du så heldig og kan være med på Skileik 2014 har du også mulighet for å være med på hopp til vinteren.

Skileik 2014

Allidrett 2015

Allidrett 2016

Er du usikker på hva allidrett er eller hva vi gjør, eller bare trenger en liten oppdatering så er du hjertelig velkommen til digitalt informasjonsmøte Tirsdag 21 september kl 20:00. Dette møte er spesielt viktig for 2016 kullet og alle som er nye til allidretten. Vi sender ut link til møte til alle som er påmeldt, men vil du vite litt mer før du melder deg på så send en mail til Erik så mottar du en invitasjon til møte.

Alle barn er glade i at foreldrene er med på aktiviteter og allidretten er 100% avhengig av det. Hvert år trenger vi trenere og koordinatorer med hjerte for aktivitet. Er du en slik en så kryss av i påmeldingsskjemaet for enten trener eller koordinator så tar vi kontakt. Vil du lese mer om dette trykk her: Foreldreforpliktelser.

Allidretten er et lavterskeltilbud med minimale kostnader (i samsvar med NIF sine anbefalinger for barneidrett)  så medlemskap i klubben kreves ikke, men vi blir glade for et hvert nytt medlem som vil være med å skape engasjement og støtte opp under aktivitetene som Fossum idrettsforening står for. Ønsker du å bli medlem kan du klikke her: Bli medlem

Har du spørsmål finner du kontaktinfo her: Kontakter.

Da gleder vi oss til å ønske dere velkommen til en ny sesong med allidrett - dette blir gøy!

Med vennlig hilsen allidrettsstyret