ÅRSMØTE FOSSUM IF 11.6.2020 - gjennomført LIVE på klubbhuset

2 av 2 på ! Takk for fantastisk innsats - stafettpinnen går videre....

2020-06-12
fossumleder1

Årsmøtet ble gjennomført i kjent stil. Med flotte nøkkelpersoner i salen!
Referatet er tilgjengelig på denne linken; 200611 Referat fra årsmøte 11 juni 2020.pdf

2 staute karer som har fulgt oss en "mannsalder/pappa-alder" har takket av; Styreleder Nils Lie og nestleder/øk.ansvarlige i styret; Eirik Tandrevold. Men vi kan ikke slippe de så lett. Så de vil bli invitert til høsten sammen med alle som skal få sin "heder og ære", overrukket pokaler, æresmedaljer, mesterskapsfat eller stipend. Dette kunne vi jo nå i disse dager ( Corona) ikke overlevere som ellers i kjent stil. Så ingen utøvere eller øvrige hedrede var invitert inn. Så den lange takketalen må de vente noe lenger på! Men desto bedre!

Gledelig er det å ønske en ny kvinnelig styreleder velkommen; Magnhild Mølnvik. Hun har det siste året sittet i AU, klubbens arbeidsutvalg, og før det hadde hun kun en ørliten pause etter at hun hadde sittet flere år som styreleder for hele orienteringsgruppen i FOSSUM. Vi ønsker lykke til, og vet det er rett "kvinne" på rett plass!
Med på lag som ny nestleder er Trond Brevik, også han mangeårig leder i orienteringsgruppen, før Magnhild. Og han har også det siste året sittet i AU. Så vi føler med dette teamet i spiss, så er FOSSUM godt rustet for nye spennende år!

VI GRATULERER SIMEN ØSTENSEN SOM ÆRESMEDLEM AV FOSSUM IF - MER INFO KOMMER I EGEN PUBLISERING TIL UKEN! Også han vil få sin overrekkelse til høsten UTE under FHI krav.

Bildene;
Til info er "vingene" på bildet våre to avtroppende" og Magnhild og Trond i midten.
Bildet nedenfor viser de alle i helfigur, og våre to avtroppende; Nils Lie til venstre og Eirik Tandrevold til høyre.

God aktiv FOSSUM helg ønskes alle våre medlemmer og venner av FOSSUM!

Mars