PÅMELDING TIL DIGITALT ÅRSMØTE 25.MARS KL 19.00 - Innlogging fra kl 18.30

Kjære medlemmer

Torsdag 25. mars kl 19.00 skal vi avholde årets årsmøte digitalt!

Det er første gang i historien vi ikke skal ha dette på klubbhuset, live.

2021-03-17
josefinemalm

Vi håper alle som ønsker å være tilstede på møtet klarer å logge seg på! Vi vil benytte TEAMS og vi ber om at alle som ønsker å være med, melder sin interesse til;

fossumif@fossumif.no så snart som mulig og senest samme dag kl 12.00. Dette for at vi får sjekket at dere står registrert som medlemmer og har stemmerett.
Alle som skal benytte sin stemmerett må ha betalt årets medlemskontingent! Så sjekk dette om du er usikker. Kontakt da josefine@fossumif.no eller samme mail ovenfor om du er usikker.

Alle som sitter i AU, Styret, valgkomite, hederstegnkomite eller kontrollkomiteen vil få egen invitasjon med link til TEAMS.
Skulle dere ikke motta mail innen utgangen av neste uke, ta kontakt med oss. Da har vi om mulig registrert feil mailadresse på dere.

Husk at fullmakt ikke gjelder ved avstemming i klubb.

Dokumenter til årsmøtet publiseres en uke før, torsdag 18.mars (kveld).

På slutten av møtet ( kl 20.00) vil vi invitere inn alle som vil få sine stipend og andre utmerkelser. Den formelle delen av møtet varer således kun en time fra 19 -20. Men vi oppfordrer alle til å være tilstede også den siste timen slik at vi sammen kan gi de den hyllesten de fortjener! I TEAMS finnes det da et rom – «sammen i sal»  hvor alle deltakere kan sees som om de sitter i en «kinosal». Fint om alle gjør seg kjent med hvordan de får opp dette, slik at de som skal få sin hyllest vil se oss alle.

Vi ønsker alle noen fine vinterdager fremover til vi sees!

ADM/Styret