lottetheodorsen 2015-02-13 18:13:35

Grasrotandelen

Vil du støtte FOSSUM IDRETTSFORENING?

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge å støtte et idrettslag uten at det går ut over din innsats. 5% av innsatsen gis til din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte FOSSUM IF, slik at vi kan videreutvikle våre tilbud til alle våre medlemmer og bidra til et godt nærmiljø!

Det er veldig enkelt å registrere seg!

1. Send SMS: GRASROTANDELEN 969954990 til telefonnummer 2020 (tjenesten er gratis). Tjenesten forutsetter at ditt mobilnummer er registrert på ditt kundeforhold hos Norsk Tipping.

eller

2. På nettet: https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen#search=Fossum%20idrettsforening

eller

3. Hos Kommisjonær: Registrer Norsk Tipping spillekortet ditt på Fossum IF, org.nr. 969 954 990

Mer informasjon om Grasrotandelen finnes på www.grasrotandelen.no På denne nettsiden kan du bla se statistikk om hvor mange som støtter Fossum og hvor store beløp som er utbetalt til Fossum.

Noe du lurer på? Kontaktperson i Fossum er Lotte Theodorsen; l-theo@online.no

Takk for at du støtter Fossum Idrettsforening via Grasrotandelen!

Grasrotandelen2.png