SISTE TRENING FØR HØSTFERIEN - OPPMØTE KL 18.00 !!! Husk lykt!

SISTE TRENING FØR HØSTFERIEN STARTER KL 18.00! Altså 30 min før.
Umiddelbart etter trening, kl 19.30, inviteres alle inn til suppe -og høstavslutning!
Velkommen både barn og voksne.

2017-08-24
fossumleder

FOSSUM IF – SYKKELGRUPPE FOR BARN

TRENINGER TORSDAGER KL 18.30 – 19.30 ( om mulig det blir flyttet til 18.00 om det blir for mørkt)

Oppstart;     Torsdag 24.8.2017  (allerede førstkommende torsdag, men dere kan bli med fra neste gang også...)

Oppmøte;    Ved bommen           (foran klubbhuset).

Krav;              Sykkel og hjelm.      (Alle må ha på hjelm! Også foreldre som ønsker å følge treningen).
                       Anbefaler i tillegg, refleks-vest! Kan kjøpes på klubbhuset med FOSSUM på ryggen.

Kjære alle foreldre til barn i vår nye sykkelgruppe på FOSSUM IF

Kjære alle små syklister!

Velkommen til helt ny sykkelgruppe på FOSSUM IF! Nå gleder vi oss veldig til å bli kjent med dere!

I kveld har det vært foreldremøte her hvor foreldre til 8 barn var tilstede. Det er vi veldig fornøyd med.

Det er ellers 18 barn som har meldt sin interesse. Regner med at mange var forhindret pga tett program med skolestart og igangsetting denne uken.

Håper så mange som mulig likevel klarer å finne tid torsdag denne uken til første trening for gruppen.

Interessen for «stisykling» er stor! Samt at det også vil være fokus på «mindre rundløyper» for å få med alle. Mulig også litt «frem og tilbake», for å lære litt teknikker, og ikke minst «leke seg litt i terrenget».

Vi er så heldige å få tre ansvarlige foreldre som trenere ( sammen) til å starte med.

Trenere;

Anders Eid                  mob: 95 26 01 00         mail; eid.anders@gmail.com

Erik Mikkelsen Foros mob; 97 56 11 02         mail; erik.foros@gmail.com

Ekstra trener;
Lars Erik Gradert         mob; 91 69 78 84        mail; lars.erik.gradert@moller.no

Kontaktperson ADM (sekretær for sykkelgruppen enn så lenge)
Daglig leder FOSSUM IF, Tone Malm Meinich Hvam          mob; 412 46 312        mail; tone@fossumif.no

Det vil bli 6 treninger før høstferien. Fast hver torsdag kl 18.30 – 19.30/20.00 ( Gir beskjed om det vil strekke seg helt til kl 20.00. Det kan også bli mulighet for å starte kl 18.00 om det blir for mørkt!)

Da dette er et pilotprosjekt med helt ny gruppe er det ikke satt noen pris på treningene frem til høstferien! Så det er helt gratis!

Vi vil gjerne at alle som øsker å være med sender en påmelding til meg, tone@fossumif.no ;

• Navn på barnet, fødselsdato/årskull
  • Deretter er det ønskelig at dere går inn på www.fossumif.no og registrerer dere øverst til venstre på siden under " bli medlem" ( Ikke den sorte midt på siden). Har dere familemedlemskap kan barnet linkes til dette.
  • Da dette er et lavterskeltilbud er kursavgiften kr 0. Det er kun medlemskontingenten i klubben som påkommer, om familien ikke er registrert fra før som familie. Enkeltmedlemskap kr 400.
  • Send meg en mail når dere har registrert, så kan jeg linke til sykkelgruppe + sykkelgruppe barn  som er der dere da skal ligge for å få informasjon under ukene. Med mindre dere ser at dere har klart dette! Systemet kan være litt vrient. Bare spør. Vi er her for dere!

Dette er et lavterskeltilbud, for alle som synes sykkel er gøy! Barna som har meldt seg på så langt er fra 8 – 12 år. Både gutter og jenter.
Etter hvert vil det  komme en telefon/mailliste så dere kan ringe hverandre for evt. å møtes til turer i helgene…

Del med venner og kjente som også ikke er medlemmer her i klubben! Ikke minst del med klassekamerater!

Det er minst 4 -5 foreldre til som ønsker å bidra på trenersiden! Det står ikke på det om vi blir mange!

SOSIAL AVSLUTNING FØR HØSTFERIEN:

Hold av torsdag 28.september – da blir det «varm suppe/lapskaus» etter treningen! Klubbhuset er holdt av til en sosial og hyggelig kveld.

Til denne kvelden trenger jeg noen foreldre som kan kjøpe inn og lage suppe/lapskaus/brød. Dere vil få refundert utlegg. Vi har saft!

På vegne av våre nye trenere; Erik, Lars-Erik og Anders

VELKOMMEN – VI GLEDER OSS!

Webkamera Fossum