Ny styreleder i FOSSUM IF fra 31.3.2022

Ingrid Due-Gundersen, 42 år fra Jar

2022-05-03
josefinemalm

Magnhild Mølnvik takker av etter to års som klubbens leder

Etter to år som klubbens styreleder i en svært spesiell tid preget av korona, med stort fokus på HMS, smittevern og likevel full drift, takket Magnhild T. Mølnvik av som leder, og har valgt å fortsette som styremedlem.
Vi takker Magnhild for innsatsen som styreleder disse årene og er glad for å ha henne som en del av styret videre.

Ingrid Due-Gundersen trer inn som ny styreleder etter at hun gjennom de siste to årene har sittet i hovedstyret og AU som styremedlem, og styrets øk.ansvarlig.

Ingrid er 42 år fra Jar. Ingrid jobber til vanlig som Finansdirektør i Havfram, mens på fritiden er hun en ivrig mosjonist, med fokus på løping, sykling og langrenn.
Hun er dermed ofte å se i marka med Fossum-emblemet på. Ingrid er vokst opp på Fossum, vært medlem i FOSSUM IF fra hun selv var ung, og den gang aktiv i alpingruppen.
Ingrid har to barn; Lise (2011) og Marius (2014) som er og har vært aktive fra de var små i Allidrett, Langrenn, Skiskyting og Fotball.
Hennes mann, Nils Due-Gundersen er også aktiv trener på barnenivå i klubben.
Ingrid brenner for fysisk aktivitet for barn og voksne som et ledd i å opprettholde god fysisk og mental helse og er opptatt av at kommunen og klubben skal legge til rette for både bredde- og eliteidrett.
Som en del av dette er hun også opptatt av utviklingen av FOSSUM IF sine anlegg for å supportere klubbens satsingsområder fremover.

Bilde;

Tidligere styreleder Magnhild Mølnvik ( til venstre), Ingrid Due-Gundersen (i midten) og daglig leder Tone Malm Meinich Hvam (til høyre)

Webkamera Fossum