Nobel Catering - Fossum IF får 15% kickback

FOSSUM IF har inngått et hyggelig og nært samarbeid med Nobel Catering, som er en av landets største på catering og holder til rett ved Østerås t-banestasjon/Jump.

2016-11-30
Tone

Vi håper alle våre medlemmer fremover vil benytte seg av Nobel Catering om de har behov for mat til et selskap, kake til spesielle anledninger osv.
De har mat i alle prisklasser, og svært bredt utvalg på menyer. Varm mat kan leveres helt klart til servering. Krever ingen oppvarming på forhånd.

Nobel Catering anbefales på det sterkeste da jeg selv har benyttet disse som leverandør i over 14 år til større selskap på tidligere arbeidsplass, jubileumsmiddag, styremiddager, bursdagsselskap og andre anledninger hvor kun «spesielle kaker m/bilde av barna» på.

FOSSUM IF får hele 15 % kick – back på det dere kjøper, som øremerkes til anleggsutvikling her hos oss.
Oppgi ved bestilling at dere er Fossum medlemmer. Deretter - Barnets navn, alder, og idrettsgren.
Maten kan leveres enten privat, på deres arbeidssted eller der dere måtte ønske.

Bedrifter som leier her, vil også få det samme tilbudet!

Gå inn via hjemmesidene og se deres flotte utvalg på menyer!

På forhånd tusen takk for at dere støtter opp om dette! Og send gjerne noen flotte bilder av det dere har fått – som vi kan markedsføre gjennom disse sidene.

FOSSUM IF
v/ Daglig leder Tone Malm Meinich Hvam

Nobel Catering & Conditori AS
Eiksveien 110, 1361 Østerås.
Tlf: 67 16 65 00
www.nobelcatering.no