Dagligvarer som blir til nye anlegg

Handleriet.no og Fossum IF har inngått et markedssamarbeid som skal bidra til nye anlegg og nytt utstyr for Fossum IF. Handel gjort på Handleriet.no av kunder med en avtalekode fra Fossum IF bidrar til en kick-back for klubben

2017-02-07
Fossum IF

Et nytt supermarked på nett

Handleriet.no er et nytt og uavhengig supermarked på nett i Bærum. Her finner du alt du trenger av tradisjonelle dagligvarer side om side med lokalproduserte pølser, ferske supper, spennende varer fra Italia, fersk fisk og et stort utvalg frukt og grønt. Alt til konkurransedyktige priser.

PS: Klikk her for å laste ned denne teksten som PDF!

Med hjerte for Fossum IF og Bærum

Handleriet.no synes det er mer meningsfullt å bruke store deler av markedsbudsjettet på utstyr og anlegg til barn og unge i Fossum IF enn på reklame. Derfor har de inngått et markedssamarbeid og en kick-back avtale med Fossum IF. Dersom vi sammen klarer å verve kunder som registrerer seg med en Avtalekode fra Fossum IF og som gjør dagligvarehandelen sin hos Handleriet.no, vil dette samarbeidet generere mye penger til klubbkassa. Det vil redusere behovet for dugnad og loddsalg samtidig som klubben kan investere i utstyr og nye anlegg. For å få dette til må Handleriet.no og Fossum IF jobbe sammen. Du bidrar ved å handle dagligvarer hos Handleriet.no og ved å verve en nabo eller en venn til å gjøre det samme. Varene leverer Handleriet.no hjem til deg.

Hvorfor er Handleriet.no bra for deg og Fossum IF?

Svært konkurransedyktige priser

√ Priser i sjiktet mellom Kiwi og Meny, avhengig av varen.
√ Konkurransedyktige priser sammenlignet med andre nettaktører.
√ Gratis hjemkjøring når du handler for 900 kr eller mer.

Bra for deg og familien

√ Du sparer tid som du heller kan bruke på familien og trening.
√ Du gjør færre impulskjøp og sparer derfor også penger.
√ Du vil redusere matsvinnet.
√ Du som kjøper mat på nett handler og spiser "automatisk" sunnere fordi de handler sunnere.
√ Du blir kvitt panteflaskene uten å gå i butikken, fordi Handleriet.no tar flaskene med seg.

Bra for Fossum IF

√ Handleriet.no har allerede utbetalt et betydelig forskudd til Fossum IF øremerket nye investeringer til anlegg og utstyr, men det økonomiske potensialet for klubben er større.
√ Handleriet.no gir FIF 100 kr for hver ny kunde med avtalekode som handler for 900 kr. Når du handler for 900 kr får du også gratis hjemkjøring.
√ Handleriet.no utbetaler også lojalitetsbonus (kick-back) til Fossum IF basert på det totale antall handlekurver over 900 kroner som klubben genererer i løpet av året.

Avtalekode skriver du inn når du lager konto

√ Avtalekoden skriver du inn når du oppretter konto. Dette behøver du kun gjøre én gang.
√ Hver gruppe kan benytte sin egen Avtalekode. Du kan evt bare skrive Fossum.

Langrenn og skiskyting: FossumLS
Hopp og Alpint: FossumHA
Allidrett: FossumAI
Fotball: FossumF
Trim: FossumT
Sykkel: FossumS
Orientering: FossumO

Vervekonkurranse frem til 1. april.

√ Vi sparker i gang samarbeidet med en vervekonkurranse. Jo fler som gjør en handel på 900 kr eller mer og jo oftere de gjør det, jo mer penger genereres til denne flotte klubben
√ Vi kårer vinnere av vervekonkurransen i april. Flotte premier til de som verver flest.
√ Familier og medlemmer som ønsker å delta i vervekonkurransen sender inn vedlagte verveskjema, ferdig utfylt (som bilde eller scannet), til hei@handleriet.no innen 31. mars.

Handleriet.no er her for deg

√ Dersom du eller noen du kjenner trenger hjelp eller har spørsmål om registrering, avtalekoder, produkter, priser, levering eller hva det skulle være, så ta gjerne kontakt med oss.
√ Handleriet.no er tilgjengelig på kundeservice alle hverdager fra 09-22. Tlf: 21 52 11 52 eller epost: hei@handleriet.no.
√ Husk å melde deg på nyhetsbrevet fra Handleriet.no for gode tilbud, rabatter og inspirasjon. Dette gjøres når du oppretter konto eller nederst på www.handleriet.no

Les mer her: handleriet.no/fossum-dugnad-uten-arbeid

Hilsen styret i Fossum IF og Handleriet.no