DET ER MØRKE KVELDER – VIS HENSYN! BRUK REFLEKS – TIL OG FRA TRENING!

Vi må tenke litt nytt, det er for mange på ett og samme sted kveldstid fra kl 17.45 – 19.15 på p-plassen ved FOSSUM!
Og det er mange mange små som nå ferdes til og fra trening, og som ikke har vært hos oss så ofte før!

2020-11-24
JosefineMalm

BRUK EN KJØRERETNING!
Vi oppfordrer alle i disse dager som kommer med bil, til å kjøre inn nede ved Lysakerelven og opp mot FOSSUM!

På den måten vil alle kunne bli satt av på høyre side, uten å måtte krysse veien.
Tilsvarende når dere skal hente. Kom også samme kjøreretning. Så barna bare kan «løpe inn» i bilen.

LITEN P-PLASS / JORDET ÅPNER NÅR DET KOMMER FROST

Enn så lenge har vi kun vår lille p-plass! Benytt evt. p-plasser i området. Som f.eks. nede ved Maxbo – som for tiden er stengt.
Det tar litt lenger tid å gå hele veien opp derfra. Men sett evt. barna av først ved p-plassen / klubbhuset. Og kjør deretter ned og parker.
Og igjen – da vil det være gunstig at du kjører runden rundt Grini og inn igjen ved Lysakerelven.
Eller som det så godt heter « bruk sunn fornuft som passer seg når du er der»! Tusen takk! Viktigst er at du er ekstra varsom!

SKISKYTTERE – PARKERING VED MAXBO – EVT. BLI SATT AV VED BOM
Det er ganske lik avstand å gå fra vår p-plass kontra å bli satt av ved bommen ved «Maxbo» / de hvite bygningene.
Det skal være opplyst og greit å gå den veien inn på anlegget. Vær oppmerksom på evt. rulleskiløpere på veien og gå i ytterkant.

Eller også her  «bruk sunn fornuft» - men vis ekstra hensyn! Tusen takk!

Tusen takk alle sammen!

Vi er en FANTASTISK FLOTT KLUBB med mange, men hver og en skal bli SETT!
VIS HENSYN!

OG SIST MEN IKKE MINST – ER DU DET MINSTE FORKJØLET – STAY HOME AND SAFE!

Tusen takk!

FOSSUM IF