Swix web-shop - kjøp av Langrenn/ Skiskytings klubbtøy

I Swix web-shop finner du klubbtøyet til Langrenn/ Skiskyting. Web-shop er åpen i hele høst/ vintersesongen, samt deler av sommersesongen. Web-shopen lukkes ved bestemte datoer for produksjon. Bestilte varer kan hentes på Fossum ca 5 uker etter lukkedato.

2016-07-02
turidw

Langrennskolleksjonen til Fossum Langrenn/ Skiskyting kjøpes gjennom Swix web-shop og leveres til Fossum i pakker merket med navn til den som har bestilt/ registrert i web-shop. Informasjon om når web-shop er åpen og når varer kan hentes på Fossum legges også ut på hjemmesiden.

Web-shop være åpen i begrensede perioder gjennom sommeren 2017, men kontinuerlig gjennom høst/ vinter fra august 2017 (datoer kommer).

Link til nettbutikken: http://teamservice.original.no

Brukernavn for pålogging: fossumif

NB! TØYET MÅ PRØVES, da det ikke kan byttes. Vær også oppmerksom på at dette ikke er samme Swix-tøy som i butikken, slik at man ikke kan ta utgangspunkt i størrelser fra annet Swix-tøy. Tøyet kan prøves hos hos Bull Ski & Kajakk i Sandvika. Åpent alle dager 10-18, torsdag 10-19 og lørdager 10-16.

Dere finner også størrelsestabell i web-shop. NB! barnestørrelsene er små i størrelsene. En 9-åring som normalt bruker str 8-10 år må opp til str 10-12 år og kanskje str 12-14 år. Det er ingen bytterett, så alle MÅ prøve størrelse!!

Har dere likevel vært uheldig og kjøpt feil størrelse kan dere legge ut tøyet for salg via våre hjemmesider. Se "Kjøp og Salg sider. Dersom du får tøy med mangler, eller ellers du trenger å reklamere på (eks glidelås virker ikke) så ta kontakt med Fossums adm eller kontaktperson nederst på denne siden).

Opplysninger om kolleksjonen:

Overtrekkstøy

• Star X Microfiber er standard overtrekksdress, pustende, som passer hele året, finnes også som vest. Str Herre, Dame, Barn
  • Mission er en tykkere overtrekksdress, pustende, som passer til vinter, finnes også som vest. Str Herre, Dame, Barn
  • Star X Softshell jakke/vest er et godt alternativ som holder godt på varmen når man står i ro, puster ikke. Str Herre, Dame, Barn. Skiskyttere: Denne vesten benyttes ofte for skiskytterne for å holde varmen på skytebanen
  • Team X  er tykk med fleese-for, puster ikke. Kun i barnestr., og passer for yngre barn for å holde varmen og for ekstra kalde perioder. Den kan bli for varm for de som trener aktivt. Tips: Skal man velge kun en dress til barn som vokser så anbefaler vi Star X Mikrofiber, og heller regulere hvor mye man har under, samt evt en vest over.

Racingdress Langrenn

• To-delt Nordic X jr
  • To-delt Nordic X NET Unisex/ herre og dame
  • Hel Nordic X NET. Finnes i str Herre og Dame (str XS kan passe for barn)

Racingdress Skiskyting (har gummiknotter beskyttelse der hvor geværet sliter på tøyet)

• Overdel til to-delt Nordic Xjr
  • Overdel til to-delt Nordic X NET Unisex/ herre og dame. Kombineres med langrenn racing bukse
  • Hel Nordic X NET. Finnes i str Unisex og dame

Luer/ pannebånd

• Pannebånd vinter - blå eller hvit tynne (Lycra), tykkere (Roubaix)
  • Luer vinter - blå eller hvit tynne (Lycra), tykkere (Roubaix), samt ull

Fremgangsmåte web-shop

• Følg link til Swix Teamwear. Logg inn i Teamshop (brukernavn: fossumif). Klikk på ønsket produkt for mer info om produkter, størrelse mm. Du kan også klikke inne på produktet for å se tøyet i Fossum-design.
  • Når du har valgt alle ønskede produkter gå til "Kassen", evt registrer deg som kunde.
  • Du kan velge mellom betaling med kort eller Klarna faktura. Vær oppmerksom på at betalingen er forhåndsinnstilt på Klarna faktura, med mindre du velger å endre til kredittkort.

Varene hentes på Fossum ca 5 uker etter at web-shop stenger, følg med på hjemmesiden til Langrenn/Skiskyting for informasjon om varer ankommet. NB! Ta vare på ordrebekreftelsen du mottar på mail. Det kommer forskjellige leveranser til Fossum, og du må holde oversikt over hvilken dato du bestilte.Vi har ikke denne opplysningen.

Har du spørsmål til tøyet: Ta kontakt med Turid Williksen: turid.williksen@gmail.com / 92061865
(Vennligst ikke kontakt meg for spørsmål om leveringer.)

Norges Skiforbund