Bendit Liatoppen skiskytterfestival 31.3 til 2.4 - påmelding tirsdag 17.1 kl 10:00

Påmeldingen til verdens største skiskytterarrangement - Bendit Liatoppen skiskytterfestival på Liatoppen (Ål i Hallingdal) 31. mars til 2. april 2017 – åpner tirsdag 17. januar kl 10:00

2017-01-10
Carsten Dovland

For å komme med må en sitte klar ved PC og melde på ved dette tidspunktet – eller alliere seg med en som gjør det!

Link til arrangementet: http://liatoppenskiskytterfestival.no/

Dette er et meget populært arrangement som veldig fort blir fulltegnet – i fjor ble det fullt ila 44 sekunder! Maks deltagerantall er 1100. (Stafettpåmeldingen for fredagen gjøres mye senere). Fossum har stort sett hatt med mellom 50 – 60 utøvere de siste årene.

Fossum har forhåndsreservert rom og har "base" på Pers Hotell på Gol. Hotellet ligger ca. 25 minutter fra Liatoppen og byr på gode fasiliteter for utøvere og foreldre som svømmebasseng, stor frokost, middagsbuffet og hyggelige møteplasser på kvelden. Vi kommer tilbake til informasjon om dette, priser etc.

På arrangementets hjemmeside ligger det følgende informasjon om påmelding:

Blant annet:

"Påmeldinga foregår i to trinn. I første trinn, når påmeldinga opnar, registrerer påmelder seg med navn, e-postadresse, mobilnummer og kor mange plassar ein ønskjer uavhengig av klasse (maksimalt antall er 3). Ein plass gjeld for to individuelle konkurransar. All kommunikasjon skjer mot den registrerte e-postadressa. Det er difor svært viktig å oppgi korrekt adresse. Kvar e-postadresse kan gjere ei bestilling med maks. 3 plassar. Etter vellykka køregistrering går det ut ei kvittering på e-post til påmelder.

Alle bestillingar vil automatisk bli lagt inn i ein kø etter registreringsrekkjefølgja så her løner det seg å vere tidleg ute.

Trinn to startar litt etter køregistrering. Då vil påmelder til dei som har fått plass motta ein ny e-post med link til registreringsskjemaet. Det er viktig å følgje instruksen i denne e-posten. Frå e-posten blir sendt ut vil ein ha 24 timar på seg til å registrere deltakarar. Dette kan dermed gjerast utan tidspress når det passar i dette tidsrommet. I trinn 2 må ein logge seg på med Min Idrett eller EQ Timing profil. Har ein ikkje dette, registrerer ein seg som ny bruker. Påmeldinga må betalast med kort eller pr. faktura. Deltakarar frå klubbar som har registrert seg for klubbfakturering, vil få det som alternativ".

Det kan derfor lønne seg å bestille tre plasser i første runde. Deretter kan vi hjelpe hverandre med å få med flere utøvere som ikke kommer med i første runde. Normalt blir det ventelister, men etter hvert som tiden går tilbys en del av de på venteliste plass.

Lykke til!

Sportslig Utvalg