O-sesongen 2014 starter!

Vi står overfor en ny O-sesong, noen er allerede i full gang! Eliteløperne har vært på EM-uttak, mens andre har som kjent aldri opphold.

2014-03-31
magntm

Trond etablerte i sin tid "formannens hjørne" og dette hjørnet har vist en allsidig interesse for sport og opplevelser. Manger har fått sine prestasjoner fremhevet her, til glede for de aller fleste. Tusen takk til Trond for jobben som formann og skribent. Vi håper fortsatt på noen velformulerte situasjonsrapporter fra deg :).

Vi er nytt styre som er i gang fra mars 2014, flere meget erfarne og noen nye. Det første som slo meg var at det er et utrolig engasjement i denne gjengen og et stort abeid som legges ned. Heldigvis telles det ikke timer, men det er et genuint ønske om bidra :).

Her er en smakebit på hva som styremedlemmene sysler med nå:

• Leif og Lucie tar med seg senior/junior gruppa og 13-16 åringene til Tsjekkia i påsken.
  • Terje starter med Tur-O med muligheter for kart på i pose og på smarttelefon.
  • Kathrine starter rekrutttrening tirsdag 22.april.
  • Olav har allerede gjennomført en nærsamling for 13-16 åringene, og neste er AOOK samling i Østfold.
  • Roger og kartgruppa jobber jevnt og trutt, med søknad om midler og synfaring i nærområdet.
  • Gunhild holder koken som arrangementsansvarlig og jobber med tidtakerkurs, bemanning til Fossum-løpet 29.mai og Fossum Challenge 12. oktober. Frode er med i arrangementsgruppa og planlegger rekruttløp og råtassløp.
  • Bente planlegger klubbturer til Kongsberg i pinsen, O-festivalen på Norefjell og O-ringen i Skåne. Mange muligheter for alle!
  • Og Bent holder orden på økonomien.

Årets sesong starter med Lørdagskjappen 12.april (palmelørdag). Deretter er det tett med muligheter fremover TiO-mila, Trimetex-cup, uttaks løp til unionsmatchen, Norwegian Spring og rekruttløp, se Eventor.

Håper å se mange på løp - vi har mye å glede oss til!

Hilsen Magnhild :)