Sommer-O-skole Dag 3

Langdistanse ved Jegersborgdammen og lagkonkurranse med blant annet skyting og sangskriving, avbrutt av perioder med lyn og tordenvær, i dag. Disco og overnatting på klubbhuset.

2015-06-25
katrinebakke

Tidlig onsdag morgen dro vi på sykler ut til Jegersborgdammen hvor det bar ut på langdistanse. Dessverre kom det et voldsomt styrtregn underveis, men det hindret ikke de ivrige barna. På vei hjem igjen stoppet vi ved Bogstadvannet og her var det noen tøffinger som tok seg en dukkert. På Fossum var planen å ha en lagkonkurranse som skulle foregå mens vi gikk en lang tur, men været var ikke helt på vår side og igjen begynte det å regne og lyne. Derfor holdt vi lagkonkurransen delvis innendørs og like ved klubbhuset. Blant annet skulle barna lage sanger, og de fremførte noen flotte musikkstykker, men Mariell, Bram, Mikkel og Olav hadde den beste sangen. Den gjeveste prisen, seier, gikk til Sondre, Sindre, Marius og Hilde.

Etterpå var det grilling og premieutdeling. Deretter var det en intens og morsom disco stryt av DJ Bassen. Da barna hadde fått i seg kake og spilt en runde fotball kom de seg omsider i seng, snart klare for en ny, spennende og utfordrende dag!