Kalascup på Fossum onsdag 25/8-2021 fra kl 1700-2100

SYKKELRITT FOR BARN - ALLE KAN VÆRE MED
Fortsatt mulig å melde seg på! Les mer!

2021-08-24
fossumleder1

Kalascup på Fossum onsdag 25/8-2021 fra kl 1700-2100.

Tiden har nok en gang kommet til å arrangere Kalascup på Fossum og det er ikke mindre enn 44 Fossumere påmeldt det som ser ut til å bli en stor idrettsfest. Over 200 terrengsyklister kommer til å være i sving med startnummer på sykkelen i løpet av kvelden og de er fordelt på 3 forskjellige løyper etter alder. Grønn (kort) for de minste (6-8 år), rød (mellomlang) for de mellomste (9-12 år) og de øvrige sykler sort (lang) løype.

Se kalascup sine egne sider for mer info og påmelding: http://kalascup.no/index.php/rittoversikt/kalas-cup-fossum-25-august

Det vil være begrenset fremkommelighet i anlegget mens rittet pågår så vær aktsom både i nærheten av Fossumtunet og i løypenettet opp mot Lathusåsen. Løypekart finnes på Kalascup sine hjemmesider (se over), det samme gjelder COVID-19 retningslinjer.

Mange Fossumforeldre skal i sving på dugnadssiden men selv om klubben står som medarrangør kommer det mange eksterne krefter til og bidrar til att dette blir et proft gjennomført ritt. Rittet er også i nærhet til mange av Oslo-klubbene og det gjør det til et av de best besøkte rittene i det som også er kjent som Oslo terrengsykkelcup.

Har du lyst til å komme å se på? Husk at det er lov å lage litt liv og røre rundt i løypa, og heie på alle, det blir det god stemning av. Men hold avstand til andre der du kan og bidra til å redusere potensielt smittetrykk ved å holde deg utenfor arenaen hvis du ikke har barn/familie som deltar selv. Har du en gammel kubjelle eller noe annet som høres godt? Børst støvet av det og ta det med