Opplev Tiomila på nært hold og vær med å heie fram rekordmange Fossum-lag

Tiomila arrangeres lørdag 14 til søndag 15 mai fra Lugnet skistadion (VM ski 2015 arena) i Falun.

Tiomila er verdens nest største orienteringsstafett og har en helt unik stemning, som må oppleves.

2016-04-02
Jeppe / Stein

Fossum har foreløpig meldt på 6 ungdoms-, 2 dame- og 3 herrelag. Ny deltakerrekord for klubben.

Ungdommene bor på arena i telt og elitelagene bor på Scandic Lugnet Falun, kun noen få hundre meter fra arena.

Vi har fortsatt igjen om lag 20 senger på hotellet og har gleden av å tilby alle foreldre, supportere og andre Fossum-entusiaster følgende:

• Avreise i buss fra Eiksmarka fredag 13 mai kl 08.00
  • Vi bor på Scandic Lugnet Falun med halvpensjon
  • Du velger selv type rom, se priser nedenfor
  • Tilgang til Fossum-teltet (100 kvm) på arena og litt enkel matservering
  • Ankomst Eiksmarka søndag 15. mai kl 18.00

Og dersom du ønsker å trene i naboterrenget tilbyr arrangøren løyper i ulike lengder og vanskegrader gjennom hele helgen.

Har du også lyst til løpe stafetten, ta kontakt med Stein eller Jeppe. Se kontaktinfo nedenfor. Merknad vedrørende veteranetappe/publikumsrom: Alle på veteranlaget får rom, men det skal betales en egenandel. Mellomværende blir gjort opp i ettertid, dersom man bytter fra publikumsrom til veterandeltaker. Men det er viktig at man melder seg på publikumsrom, slik at man har rom dersom man ikke får en etappe på veteranlaget (gjelder selvsagt bare dersom man uansett drar bortover).

Pakkepris:

NOK 2.090/person i 2-mannsrom inkl halvpensjon og busstransport Eiksmarka – Falun t/r

NOK 1.940/person i 3-mannsrom inkl halvpensjon og busstransport Eiksmarka – Falun t/r

NOK 1.790/person i 4-mannsrom inkl halvpensjon og busstransport Eiksmarka – Falun t/r

NOK 2.490/person i enkeltrom inkl halvpensjon og busstransport Eiksmarka – Falun t/r

Dersom du velger å ordne egen transport, trekkes NOK 400 på prisen

Les mer om Tiomila: her

Da vi har begrenset med plasser på hotellet er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder og absolutt siste frist er søndag 10. april.

Påmeldingen er bindende. Påmelding gjøres ved å gå i kalenderen på høyre side, og velge "Tiomila publikum".

Har du spørsmål, ta kontakt med

Stein H Hagen         stein@shconsulting.no       99 16 08 10

Jeppe Hansson       jeppe@friskissvettis.no       92 80 90 08