Handleriet.no er ny sponsor

Handleriet.no synes det er mer meningsfullt å bruke store deler av markedsbudsjettet på utstyr og anlegg til barn og unge i Fossum IF enn på reklame. Derfor har vi inngått et markedssamarbeid Fossum IF.

Handleriet - FossumIF 31.1.17.pdf

2017-02-05
ljungmann

Et nytt supermarked på nett

Handleriet.no er et nytt og uavhengig supermarked på nett i Bærum. Her finner du alt du trenger av tradisjonelle dagligvarer side om side med lokalproduserte pølser, ferske supper, spennende varer fra Italia, fersk fisk og et stort utvalg frukt og grønt. Alt til konkurransedyktige priser.

Med hjerte for Fossum IF og Bærum

Handleriet.no synes det er mer meningsfullt å bruke store deler av markedsbudsjettet på utstyr og anlegg til barn og unge i Fossum IF enn på reklame. Derfor har vi inngått et markedssamarbeid og en kick-back avtale med Fossum IF. Dersom vi sammen klarer å verve kunder som registrerer seg med en Avtalekode fra Fossum IF og som gjør dagligvarehandelen sin hos Handleriet.no, vil dette samarbeidet generere mye penger til klubbkassa. Det vil redusere behovet for dugnad og loddsalg samtidig som klubben kan investere i utstyr og nye anlegg. For å få dette til må Handleriet.no og Fossum IF jobbe sammen. Du bidrar ved å handle dagligvarer hos Handleriet.no og ved å verve en nabo eller en venn til å gjøre det samme. Varene leverer Handleriet.no hjem til deg.

Norges Skiforbund