gutveit 2015-09-22 11:15:27

Intern cupen 2020

Pga koronasituasjonen er interncupen i 2020 avlyst.

.

gutveit 2015-09-24 11:34:26

Reglement for Intern cupen 2020

Kampreglement.

Det spilles 5 kamper hver runde a 10 minutter - cupleder blåser kampene i gang og gir sluttsignal.

Spillerne spiller på nye lag i hver kampPoeng; 3 poeng for seier, 1 poeng for uavgjort og 0 poeng for tap. I tillegg gis alle spillerne på laget 1 poeng for hvert mål laget scorer - max 3

Spilleregler.

Spilleregler

• Det er ikke lov å score mål fra egen banehalvdel
  • Det er ikke lov å "stå i mål" - dvs at målet bare kan forsvares som utespillere gjør i vanlig fotballspill
  • Det er ikke lov å skyte ballen langt bort for å hale ut tiden
  • Alle skal gjøre sitt beste - spillere som gjentatte ganger "tøyser og tuller"  kan bli bortvist fra cupen.
  • Det tas innspark når ballen går ut over sidelinjen
  • Ved corner begynner laget som er tildelt corner med ballen fra eget mål
  • Spillerne skal selv "dømme" og bli enige - en spiller utnevnes i hver kamp til å avgjøre der lagene "ikke blir enige"
  • Resultatene kan ikke endres etter at de er registrert - dvs at ingen kan legge inn protester.
  • Laget som spiller på den nordligste banehalvdel (mot grusbanen)  begynner med ballen og bruker vester
  • Alle spillerne må vise ansvar og fair play slik at de rette avgjørelser blir tatt. INGEN foreldre må på noen måte blande seg i spillet eller avgjørelser.
  • I tillegg til fair play prinsippet gjelder også prinsippet om at lagene skal spille seg til målsjanser - det er det spillformen innbyr til og alle forstår hva det innebærer uten nærmere presisering.