Kjære Fossum medlemmer!

Nyttårshilsen fra styreleder Magnhild Mølnvik

2021-01-06
JosefineMalm

2020 var et krevende år på flere områder og har krevd styrke, utholdenhet, kreativitet og samhold.

Vi tenker alle på de som har hatt virkelige krevende utforfordringer som naturkatastrofe, sykdom og økonomiske utfordringer.

Fossum IF er en stor UTE idrettsklubb hvor vi tilstreber å være TOLERANTE og har ENGASJERTE medlemmer. I 2020 har disse verdiene vært viktig å støtte seg til.

Det har vært et stort engasjement fra gruppene og administrasjonen. Vi har hele tiden vært forberedt på å takle pandemien slik at aktivitetene har blitt gjennomført i stor grad som planlagt.

Idrettsgruppene har søkt nye alternativer for å opprettholde aktiviteten – både for bredde og topp. Vi har utøvere i på alle nivåer, fra de yngste i skileiken til de eldste i trimgrupper, fra oppstart-grupper, young active gruppe, HL og juniorgrupper til utøvere i verdenstoppen. Rollemodeller som får priser.

Fossum skal være en arena for glede, utfordringer og overskudd, og dette er særdeles viktig i den tiden vi er inne i nå.

Takk til alle utøvere, trenere, ledere, ansatte, frivillige som tar verv i og utenfor klubben, og til våre sponsorer og givere.

Dere gjør alle Fossum IF til den klubben den er – Norges største UTE idrettslag.
Jeg ønsker alle et godt nyttår – og ser frem til et 2021 med mye IDRETTSGLEDE!

3.januar 2021

Magnhild T. Mølnvik