Påmelding til allidrettens aktiviteter sommer 2022

Allidretten inviterer til fotball og / eller friidrettstreninger!

Vi håper på oppstart første uken i mai 2022.  Påmelding er nå åpnet for fotball og friidrett.

2022-03-23
josefinemalm

Vi kan tilby:

• Årskull 2017 - Fotball og friidrett
  • Årskull 2016 -Fotball og friidrett
  • Årskull 2015 – Friidrett
  • Årskull 2014 - Friidrett
  • Årskull 2013 - Friidrett

Er du usikker på hva allidrett er eller hva vi gjør, eller bare trenger en liten oppdatering så er du hjertelig velkommen til digitalt informasjonsmøte tirsdag 26. april kl 20:00. Dette møte er spesielt viktig for 2017-kullet og for alle som er nye til allidretten.

Alle barn er glade i at foreldrene er med på aktiviteter og allidretten er 100% avhengig av det. Hvert år trenger vi trenere og koordinatorer med hjerte for aktivitet. Er du en slik en så kryss av i påmeldingsskjemaet for enten trener eller koordinator så tar vi kontakt. Vil du lese mer om dette trykk her: Foreldreforpliktelser.

Allidretten er et lavterskeltilbud med minimale kostnader (i samsvar med NIF sine anbefalinger for barneidrett) så medlemskap i klubben kreves ikke, men vi blir glade for et hvert nytt medlem som vil være med å skape engasjement og støtte opp under aktivitetene som Fossum idrettsforening står for. Ønsker du å bli medlem kan du klikke her: Bli medlem

Har du spørsmål finner du kontaktinfo her: Kontakter

Treningen organiseres etter vanlige allidrettsprinsipper, med foreldredrevet innsats som koordinatorer og trenere.

Treningstider publiseres her så snart vi har oversikt over banefordeling og påmeldinger: Treningstider

Friidrett vil ha treninger på tirsdager, muligens torsdager for de eldste årskullene ved behov. Fotball vil trolig ha treninger mandager. Bekreftelser av tider er avhenging av baneoppsett.

Ved spørsmål kan respektive kull koordinatorer kontaktes - Kontaktpersoner allidrett

Påmeldingslinker:

Allidrett fotball

Allidrett friidrett

Vi ber dere overholde påmeldingsfristen 6. april da vi trenger tid til å plassere alle i grupper og å få på plass trenere og koordinatorene for de ulike gruppene.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen til en ny sesong med allidrett - dette blir gøy!

Med vennlig hilsen allidrettsstyret.

Webkamera Fossum