Medlemskap i FIF

Fossum Idrettsforening har følgende idrettsgrener: allidrett, alpint, fotball, hopp, langrenn, orientering, opptur, skiskyting og sykkel/triatlon .

For å utøve aktiv idrett i Fossum, må man være medlem av Fossum Idrettsforening (Hovedlaget). For 2015 koster medlemsskap i Fossum IF kr. 400,- for enkeltmedlemsskap og kr. 950 for familiemedlemsskap. Barn som kun er med i allidrett trenger i henhold til Norges Idrettsforbunds reglement ikke være medlem av et idrettslag.

Innmelding

Du melder deg inn i Fossum via nettsiden. Se veiledningsvideo ved å scrolle ned på denne siden eller klikke her.

• Klikk på "de tre strekene" i øverste venstre hjørne
  • Klikk på "Bli medlem"
  • Følg instruksene videre

Dersom du trenger hjelp, kan du kontakte administrasjonen på fossumif(at)fossumif.no

Endring av kontaktdata

Alle dine kontaktdata registreres i vårt Medlemsregister. Gjennom "Min side" kan du selv sørge for at dine data er korrekte til enhver tid. Du finner en grei beskrivelse av funksjonene i "Min side" hos vår systemleverandør.

Hvordan melde seg ut

Send epost til fossumif(at)fossumif.no og oppgi navn, fødselsdato og adresse. Dersom du er medlem i særgrupper, kopier Foreldrekontakten/oppmannen i din årsgruppe på eposten.

Veiledning innmelding av enkeltmedlem

Link til video for visning i fullskjerm: https://screencast-o-matic.com/watch/cbQU6ZIwNg