Skal du ha o-tøy til sesongstart må du bestille i nettbutikken nå

Å bruke Fossum-tøy på konkurranser og trening skaper klubbfølelse og samhørighet. Skal du ha klubbtøy til sesongstart må du bestille i Trimtex sin nettbutikk innen 3. mars.

2019-02-09
leifst

Trenger du eller noen i familien nytt Fossum-tøy til neste sesong? I Trimtex sin nettbutikk finner du hele Fossumkolleksjonen. Bestiller du innen 3. mars så blir det levering i uke 15 (siste uke før påske).

Det blir også salg på klubbhuset i slutten av april, men her blir det kun barnestørrelser og enkelte rester i voksenstørrelser.

I nettbutikken finner du bilder av alt Fossumtøyet.

Nytt av året er allværsjakke og -bukse, Storm Weather. Dette er en nyutviklet modell som erstatter den gamle. Det finnes egen damemodell. Vi vil ta med en prøvekolleksjon på treningene tirsdag 12., fredag 15. og tirsdag 26. februar samt fredag 1. mars så man kan teste størrelser (fra størrelse 150-XXL) og se nærmere på modellen.

Nytt i nettbutikken er også Fossum sports-BH. Denne ble utviklet spesielt etter ønske fra elite-jentene våre, og Fossum er eneste klubb med egen sports-BH. Denne har allerede blitt en stor hit på varme sommerarenaer!

Ellers så kan man også handle standard Trimtex-varer i Trimtex sin nettbutikk til 25% Fossum-rabatt. Her finner man mye bra til rimlige priser!

Her er litt informasjon om fremgangsmåte for å handle i nettbutikken:

1. Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: https://trimtex.no/no/min-trimtex/fossum-if-orientering/
  2. Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
  3. Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss.
  4. Tast inn fossum2019 i «teamkode for innmelding» og logg inn.
  5. Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen.

Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.